duminică, 9 noiembrie 2014

Vechi Inceputuri (Cristina's song)

Pe pasunea inghetata
Ce-mi acopera fiinta
Au calcat multi in nestire,
Mi-au strivit sub talpi dorinta

Dar tu te-ai oprit o clipa
Mi-ai transmis caldura ta
Gheata s-a topit indata
Si mi-a inflorit speranta

Cand alerg cu ochii-nchisi
Si-s la granita durerii
Esti acolo sa ma tragi
Imi soptesti sa nu ma sperii

Ma uimesti pe zi ce trece
Iti admir integritatea
Esti un dus cu apa rece
Ce-mi ofera claritate


Ca un orb eu te-am privit
Ca un surd te-am ascultat
Ca un mut eu te-am strigat
Ca un prost am renuntat

Rasaritul intr-un cantec
Ce il cant doar pentru tine
Imi zambeste pe un munte
Ce se-nalta prin suspine


Cu picioarele desculte
Umblu prin zapada verii
Ea ma-ndeamna sa fiu omul
Ce-ti da cheia fericirii

Cand ma uit mereu la tine
Vad un suflet minunat
Si-i condamn pe cei ce poate
Nu prea l-au apreciat

Te gasesc in flori de mar
Si in roua de pe gene
In lumina argintie
Ce-mi curge usor prin vene

Iti dau aripi ca sa zbori
Iti dau cerul sa-l atingi
Si daca te-nalti prea mult
Sunt aici ca sa te prind

0 comentarii: