miercuri, 27 noiembrie 2013

Stefan isi da cu parerea ampulea - Editia 1: Acces Direct

In aceasta prima editie de „Stefan isi da cu parerea ampulea”,  un nou proiect la care m-am apucat sa lucrez din cauza a prea mult timp liber, am ales sa vorbesc despre presa tabloida din Romania, in special de Acces Direct de la Antena 1.

Fratele meu, emisiunea asta e cea mai mindfuck dintre toate. Si nu e mindfuck in sensul ca iti provoaca intelectul intr-un mod constructiv, nu. Literalmente iti fute creierul in asa hal incat iti omoara din neuroni. De fiecare data cand citesti sau vezi ceva ce iti provoaca un sentiment de scarba si te gandesti ca ceva mai josnic nu exista, sa tii minte ca, undeva in lumea minunata a televiziunii, e o emisiune care coboara la cel mai penibil nivel.

Bai, ok, inteleg nevoia asta a natiunii de a afla ce mai fac vedetele de la noi. Unii chiar se simt bine cand vad ca nu stiu ce fotbalist si-o trage cu o asistenta tv, sau ca un mare afacerist se cearta cu nevasta-sa care l-a prins in pat cu un alt barbat. Dar frate, de la a prezenta stiri mondene pana la a le poci in halul cum o face Simona Gherghe e cale lunga. Si stii ce ma frapeaza? Simona Gherghe nu e o fata proasta. E chiar foarte inteligenta, isi stie treaba, e cu capul pe umeri. De unde si pana unde a ajuns sa prezinte mocirla aia de emisune, nu stiu.

Intotdeauna mi s-au parut super amuzante titlurile de stiri din tabloide. Sunt ceva gen „SENZATIONAL, NU O SA ITI VINA SA CREZI, O SA RAMAI PROST CAND O SA REALIZEZI CE SE INTAMPLA”  si cand colo e doar Andreea Marin care se scarpina in cur. O, nu, Zana are obiceiuri asa grotesti? Intolerabil. Hai sa scriem 5 pagini descriind modul nemaipomenit in care saraca incearca sa isi aranjeze chilotul care probabil i se freaca de anus. Mai trist e ca, dupa ce a citit titlul si a vazut despre ce e vorba, romanul de rand alege sa citeasca in continuare. Asa plictisit sa fii ma? Atat de neinteresanta sa fie viata ta incat singurul tau neuron se bucura la o asemenea diaree intelectuala?

Bianca Dragusanu. Nici nu  are rost sa spun mai multe. Acces Direct deja a devenit un reality show pt ea. Ar trebui sa redenumeasca formatul in „Bianca si ce si-a mai bagat in cur” sau „Ce cacat mai scoate pe gura blonda lui Bote”. In rest, oricum, jumatate din emisiune e despre viata ei. Bai si stau si ma uit (atunci cand ma duc la bucatarie sa fumez o tigara ca se uita ai mei) si nu imi vine sa cred cate lucruri neinteresante spun astia despre ea. Adica serios, pana si viata mea e mai interesanta si eu stau toata ziua si scriu, trollez facebookul si ma masturbez (nu neaparat in ordinea asta). Singurul lucru care l-a spus Bianca si mi-a placut a fost „Da, fara televiziune eu nu as fi existat”. Mare dreptate ai fata mea. Au ajuns astia sa ceara bani de la televiziuni sa apara in direct si sa faca pe nebunii. Bai nene, pe vremuri parca nu era asa.

A devenit o meserie pe bune sa fii vedeta tv. Tot ce trebuie sa faci e ori sa te futi cu un politician si sa vorbesti despre cum te-a violat, ori sa iti dai hainele jos si sa pozezi ca o stoarfa la pagina 5, ori sa te certi cu cineva neimportant pe un motiv neinteresant, dar sa te certi, asta conteaza. Adica nu, asa, oricum. Cu urlete, panarama, injuraturi si, daca platesc astia bine, cu bataie. Si oricine poate face asta. Probabil exista si siteuri de profil unde poti sa iti depui cv-ul, scrii acolo cum poti sa te faci cat mai de cacat in fata intregii natiuni si esti selectat sa apari la tv.

Si, ca sa inchei, revin rapid la Bianca pentru ca mi-am amintit niste faze de acum cateva saptamani. „Senzational, Bianca si Victor s-au dus intr-un restaurant”. Super interesant, dar asta nu e tot. „In tot timpul petrecut acolo Victor s-a intretinut cu o prietena de-a sa iar Bianca a stat numai cu ochii in telefon”, iar titul de stire suna cam asa „Bianca si Victor s-au despartit”. Pe bune ma muie, adica serios? Pai manca-v-as peleurile voastre de nostradami ai relatiilor, de unde si pana unde in cacat ati ajuns la concluzia asta? Si mai era una, „Bianca pleaca singura in Dubai”. „Bianca si Victor au divortat!”. Ba saracu S(c)lav asta, pare un baiat asa linistit, isi prezinta vremea lui acolo imbracat cat mai fancy. Ce i-o fi trebuit mai nene plasticitatea aia de superficialitate intruchipata? Deci serios, pizda-i pizda pana moare, pula-i pula cat e tare, dar chiar asa disperat sa fii?

In fine, am obosit sa ma mai mir. Ii las acolo in mocirla lor si ma mai amuz cateodata de prostia lor. Macar atat.

Pana data viitoare, ganditi liber.

Respect,


Stefan

0 comentarii: