vineri, 12 septembrie 2014

Femeile

Nu sunt un mare cunoscator al mentalitatii feminine si nici nu pot sa spun ca am avut atat de mutle relatii incat sa pretind ca le cunosc, imi dau si eu cu parerea ca orice alt om pe blogul lui personal pe care nu il citeste nimeni. Asadar subiectul de azi este cel din titlu. Vreau sa precizez din start ca ceea ce o sa scriu mai jos nu se aplica in mod universal, ar fi fost culmea, insa sunt anumite tipologii in care se pot incadra un numar mare de specimene feminine. Daca te regasesti in vreuna din ele, nu o lua ca pe o ofensa, stiu ca mai mult de atat nu poti.

In primul rand ce vor femeile? Bani? Masini? Siguranta financiara? Ok, sa zicem ca am bani si masini si pot sa o tin in puf, ea ce imi ofera in schimb? Un corp frumos pe care pot sa-l tin de mana pe strada si sa ma mandresc cu el? O partenera inteligenta cu care pot sa port o conversatie coerenta? Pai e de ajuns? Eu zic ca nu. Cam asta ar fi primul tip de femei, cele care cauta avantaje doar pentru ele intr-o relatie si care se asteapta sa le primeasca doar pentru ca arata bine. Frumusetea, insa, nu e vesnica, iar de inteligenta nu se pune problema, atata timp cat capul te duce doar la bani.

Pe de cealalta parte sunt femeile care neglijeaza aspectul financiar si cauta pe cineva care arata bine, care e amuzant, romantic, atent, sincer, etc. Inca nu am intalnit barbatul cu atatea calitati si nici un defect. Si revenim la intrebarea de mai sus, ele ce au de oferit. Daca tot vor barbatul perfect, atunci ele trebuie sa fie perfectiunea in persoana, care din nou, nu exista. Pai si ce faceti in cazul asta? Asteptati sa pice Fat Frumos din cer sau incercati sa va scoateti din cap conceptiile astea de cacat si sa gasiti pe cineva care in primul rand va accepta asa cum sunteti, vorba aia, nu sunteti niciuna Maica Tereza.

 In orice caz, nu ai cum sa spui ca ai gasit pe cineva perfect pentru tine pe care abia l-ai cunoscut. Dureaza destul de mult sa treceti peste "honeymoon phase" a relatiei unde totul e lapte si miere si nu mai puteti de dragul lui. Abia atunci cand intervine rutina va dati seama cine este cu adevarat persoana de langa voi si de cele mai mutle ori nu va va conveni. Cum nici noua nu ne convine cand incepeti sa deveniti geloase, posesive, absurde si cautati cearta in orice rahat. Ce ramane de facut? Nu putem sa suflam in iaurt, daca tot speram la ceva bun trebuie sa incercam si sa esuam pana cand ne iese. Nu exista esecuri, doar incercari care ne duc tot mai aproape de succes.

Dar deviez de la subiect. Pana la urma ce sunt femeile astea? Pentru unii doar o gaura (sau 3) unde sa-si parcheze barbatia, cum si pentru unele, noi suntem doar o bucata de carne care sustine penisul. Este extrem de greu sa faci o fata fericita, chiar daca incerci din toate puterile. Trebuie in primul rand sa nu te mai gandesti la tine, pentru ca de multe ori fericirea e o strada cu sens unic. In al doilea rand trebuie sa iti dai seama daca merita sa te sacrifici ca sa faci o persoana fericita. Insa de multe ori ignori faptul asta si te arunci cu capul in fata. Nu de putine ori mi s-a intamplat sa nutresc un sentiment de protectie si ocrotire pentru o anumita persoana si sa imi dedic tot timpul si energia pentru a-i indeplini toate dorintele. Dar aproape de fiecare data realizam ca mai mult imi bateam capul degeaba. Atunci cand esti singur mult timp incepi sa te agati de orice iti iese in cale si ignori semnele care spun ca nu e tocmai ok ce faci.

Intotdeauna m-am intrebat cum privesc femeile sexul. Daca noi ca barbati ne-am baga-o in orice misca fara sa ne gandim de doua ori, ele au niste principii bine batute in cuie. E absurd ca noi trebuie sa alergam dupa ele ca Tom dupa Jerry pentru un lucru de care si ele se bucura la fel, poate chiar mai mult decat noi. Da, e adevarat ca o femeie care se culca cu oricine e curva, iar un barbat care face acelasi lucru e macho. Dar daca nu luam in considerare conceptiile astea sociale imbecile, ce ramane? Oare sexul cu o femeie sa fie numai lapte si miere? Mi s-a intamplat sa stau dupa fundul uneia si cand a venit timpul sa o facem m-am simtit de parca futeam o papusa gonflabila. Deci pana la urma de ce trebuie sa trecem atatea teste ca sa intram in chilotii unei fete?

Nu fac sex cu tine ca nu te cunosc, nu fac sex cu tine ca te cunosc de prea mult timp, nu fac sex cu tine ca nu vreau sa se auda despre asta, nu fac sex cu tine pentru ca nu imi placi, nu fac sex cu tine ca am prieten...ok ultima sa zicem ca are sens. Nu fac sex cu tine ca nu esti serios, nu fac sex cu tine pentru ca vreau o relatie serioasa, nu fac sex cu tine pentru ca sunt pe ciclu, nu fac sex cu tine pentru ca nu ai prezervativ, nu fac sex cu tine pentru ca nu ma lasa tata, nu fac sex cu tine pentru ca esti din acelasi cerc de prieteni, nu fac sex cu tine pentru ca nu sunt curva sa ma fut cu orcine, nu fac sex cu tine pentru ca ma pastrez pentru casatorie, nu fac sex cu tine pentru ca sunt oameni in camera, nu fac sex cu tine pentru ca nu avem unde, nu fac sex cu tine pentru ca sunt lesbiana, nu fac sex cu tine pentru ca mirosi urat, nu fac sex cu tine pentru ca nu ai bani, nu fac sex cu tine pentru ca sunt virgina, nu fac sex cu tine pentru ca ai prietena si lista poate continua. Unele motive sunt cu adevarat absurde, unele, recunosc, sunt credibile, iar altele nu le inteleg.

Da ok, nu totul este despre sex (chiar daca Sarah Jessica Parker pretinde altceva), dar daca te intelegi bine cu o persoana de ce sa nu faci si pasul asta? Nu exista prietenie intre persoane de sex opus, exista doar un baiat care spera ca la un moment dat sa puna mana pe o tata, sau poate e ea prea urata. Cel putin nu prietenie adevarata. Recunosc, am multe prietene fete, poate chiar mai multe decat baieti si nu mi-e rusine sa spun ca nu odata mi le-am imaginat goale. Asta e creierul masculin, de multe ori se scurge in jos catre organele genitale, nu poti sa te abtii. Asa cum stiu ca si multe fete au fantezii despre baieti, dar nu vor recunoaste niciodata. Vrem nu vrem, suntem sclavii sexului. Oriunde privim in jurul nostru, gasim numai sex. Sexul se vinde, chiar daca e subiect tabu, oricine in adancul sau se gandeste zilnic la asta.

Asadar, ca sa nu o mai lungesc mult, ce vor femeile de la noi? Cum ar trebui sa procedam ca sa ne dea voie sa punem mana pe fructul oprit? Pai daca stiam asta nu mai scriam tampenii pe blog, eram pana la cot in ele, deci daca la inceputul lecturii sperai sa gasesti ceva folositor, pai ce sa zic, teapa. Hai, pe data viitoare, cius.

0 comentarii: