luni, 2 noiembrie 2015

To my unborn son



Stiu ca o sa mai dureze mult timp pana o sa fii indeajuns de matur sa intelegi ce am scris eu aici, dar din fericire cuvintele nu au termen de expirare, iar ce iti voi scrie aici va rezista testului timpului. Stau si ma uit in jurul meu si ma ingrozesc. Ma intreb mereu, asta e lumea in care vreau sa mi se nasca fiul? Pot eu sa fac ceva ca sa se schimbe lucrurile, sa ai parte de un mediu propice in care sa te dezvolti si sa devii un adult responsabil? 

Dar imediat ma uit la mine. Nu sunt eu cel mai cu capul pe umeri om din lume, dar cel putin sunt in stare sa fac diferenta intre bine si rau, intre ce e permis si ce nu. Nu sunt egoist si nici nesimtit, vreau sa vad oamenii fericiti, iar eu am crescut intr-o perioada mult mai complicata decat cea in care o sa traiesti tu.

Nu am avut parte de lux si nici de prea mult rasfat, dar am fost lasat sa imi caut singur calea, nimeni nu m-a impedicat sa imi ating scopul.

De aceea stau linistit cand ma gandesc la lumea in care o sa cresti. Si chiar daca nu o sa fie o lume perfecta, nici nu imi doresc asta. Trebuie intai sa te inveti cu greul, ca sa apreciezi mai usor binele. Trebuie intai sa gresesti ca mai apoi sa stii sa nu repeti greseala. Iar din partea mea vei avea tot ajutorul pe care ti-l pot oferi. Nu o sa te tin in puf si nici nu o sa te tin din scurt. O sa te las sa iti faci singur alegerile. Eu voi fi doar acolo, la momentele de rascruce si te voi impinge in directia potrivita.
Sa fii sigur ca eu si mama ta iti vom oferi ce avem mai bun. Iar daca vom mai avea copii dupa tine, sa stii ca nu te vom neglija. Dar va fi de datoria ta sa ai grija de ei atunci cand noi nu putem, sa le arati si lor ce ti-am aratat noi tie. 

Si sa tii minte, pentru ca probabil cand te vei fi nascut, tehnologia va fi avansat destul de mult, insa cuvintele nu vor imbatrani niciodata. Iar randurile astea ti le scriu ca sa intelegi ca inca de pe acum ma gandesc la tine si ca te voi iubi neconditionat.


0 comentarii: