duminică, 5 martie 2017

New hope

Uitat
pus la pamant si imobilizat
de toti si de toate am fost calcat
mi-au rupt inima din piept m-au ingropat

stingher
am alergat pe campul cu flori de fier
cu suflet sangerand am incetat sa sper
am incercat sa strig cantec efemer

iar luna
doar ea m-a aparat cand a venit furtuna
in spatiul lacrimilor mele e doar una
incerc s-o mangai intotdeauna

sperante
intre mine si ele doar discrepatnte
mi-au oferit pana acum numai restante
si m-am pierdut condoleante

acum sunt liebr si traiesc asa cum vreau
incerc sa te gasesc in visul meu pierdut
te chem te aud te simt si vreau sa-ti dau
tot ce-am uitat atunci si timpul a trecut

cu glasul obosit si spiritul ranit
,a misc incet spre tine si te vad pe cer
si vreau sa te ating pana al rasarit
si zbor pe aripi frante de foc efemer

te vreau
astept sa te revad sia-poi sa incerc sa stau
de ochii tai cel calzi stele vorbeau
o-mbratisare as vrea sa-ti dau

astept
sarutul tau sa-mi sara inima din piept
si in zbor pe valuri calde o sa te port incet
te voi iubi totul e nedrept

visez
chipul tau in gand eu ti-l colorez
si cu miscari suave de vals vienez
ne vom saruta ma maturizez

culori
te vad cum ma privesti si ma trec fiori
si-ti voi canta cum am facut-o adeseori
ma vei urma fugind spre nori

acum nu stiu daca e prea tarziu
sa reaprindem flacara ce-a ars subit
stiu cu tine o sa pot sa fiu
purtat de sentimente si sunt fericit

0 comentarii: