duminică, 5 martie 2017

Untitled feeling

Plutind pe aripi in adancuri
Visez cum luna ma doboara
Si-ti simt pe umar mana dreapta
Iar in plamani apa amara

Cand negura ce ma-nconjoara
Ma atrage cu al sau murmur
Aud in vene acea bizara
Voce si incep sa tremur

Un cor de ingeri pare-mi canta
In graiul vechi din evuri stinse
Un recviem de soarta crunta
Si raiul sta cu porti inchise

Te vad cum te intorci in noapte
Si iei cu tine glasul meu
Te strig, dar esti deja departe
Incerc sa fug, dar cad mereu

Eu port pe umeri lumea-ntreaga
Tu porti cu tine doua inimi
Si simt destinul cum ma leaga
Lumina n-o mai vad de lacrimi

Aud cum umbra-mi da tarcoale
Si ma cheama cu-al sau cantec
Ma strange-n bratele sale
Si ma vara-n al sau pantec

Astazi poate-i ziua-n care
O sa-ti pot fura un zambet
O sa-ti fiu luna si soare
Sa te strang in brate-ncet

Ca un fulger strapungi noaptea
Rasarit ce-mi sta pe gene
Sufletul imi curge prin podea
Tu esti una din sanziene

0 comentarii: